Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Åh. Det är allt jag kan säga.

2010-06-17 12:42:38 i Allmänt

Igårkväll firade vi Johannes som fyller år på söndag. Det var även sista kvällen i Borkafästet, Johannes och Axels lägenhet som förgyllt många dagar denna våren. En kväll av avslut och sånt är aldrig speciellt roligt.




Tårta.


Tobbe.


Kvällssol.


Henke läste tidningen.


Bästa, bästa, bästa. (Lägg märke till Chris onda öga bakom mig).


Magnifikt.


Väldigt magnifikt.




Johannes Skellefteåkompisar.


Axel dokumenterade.


Jag fick kvällsfika. Bra.


Slut.

Jag hatar slut.

Kommentarer

mysterius
Ja men ett slut är alltid början på nått nytt :)
Åh, verkar som en fin kväll.

Skriv en kommentar