Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Yviga gester och onsdagsvin.

2010-07-14 20:02:26 i Allmänt


Ludvig och kanelbullen.


När Patrik berättar något gör han det alltid med jättemycket inlevelse och yviga gester. Många tycker att mitt kroppsspråk är väldigt vidlyftigt, men då har de aldrig sett Patrik berätta. Här lyckades jag fånga det på bild.


På kvällen mötte jag upp Jessica för middag på Socialize, min kompis Emilys kusin LottaKarins ställe. Jag trivdes vid första tuggan. Det blir mer Socialize för min del. Man ska stötta lokala förmågor, särskilt de från Vilhelmina - lokalpatriot som jag är!


Jessica och Mattias har förlovat sig! Fint!


Jag myste med onsdagsvin.


Mmmm. Röding!

Kommentarer

Har man en gång gått med, kan man aldrig gå ur. Moahahaha! hahah! ha! ha!
Har man en gång gått med, kan man aldrig gå ur. Moahahaha! hahah! ha! ha!

Skriv en kommentar