Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Kajen.

2010-07-07 22:28:12 i Allmänt


Idag var jag på kajen innan jobbet. Älskar att börja 16 dagar som denna.


Fredrik, semesterfirarn, kom dit.


Och Tobbe också.


Jag var melongnagarn.


Utsikten mot himlen från mitt läsabok-läge. Kan jag få gifta mig lite med dig, sommaren?

Kommentarer

Anonym
ÅH! Jag vill vara ledig och sola och melona med dig!
Nice pic i morgon blir det Bräntis kl 10, inte så bakis iaf ;)

Skriv en kommentar