Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Fotopakten.

2010-07-12 22:28:02 i Allmänt

Caroline startade en fotopakt där man skulle publicera en bild om dagen, som "dagens bild". Här är mitt bidrag:


Jag och några ankor för fyra år. Hade precis flyttat till Umeå när denna bild togs.  Jag hatar egentligen de där ankorna, trots min stora kärlek till alla sorts djur (till och med beskedliga spindlar), för när de envisas med att jämt vara i vägen på cykelbanan på min väg till jobbet blir jag lite arg.


Kommentarer

Anonym
Vad du ändrar reglerna Carolinaaa! Det ska vara ett kort taget just för den dagen, varje dag i en vecka juh! ;)
Ts ts ts, typiskt Carro att bara storma in å göra precis som hon vill! Aja bilden var sjukt rolig iaf ;)

Judas Priest - Breaking the law

Hammerfall - Renegade

Är Carros favorit låtar!
Jaha! Haha! Sorry! Får fixa nån bild idag då ;)

Skriv en kommentar