Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Discussing yesterday's wine

2010-07-24 22:39:02 i Musik!


Annas låt "Don´t wait for me, love" är så smärtsamt naken och exakt. Briljant.


Och Deportees. Vad ska man säga? Tack för sex år med er. Vill ha mer. Gemereba!


Min fina vän Tobbe. Tack för din visdom.


Tobbe smygtog en bild. Jag blev trött i benen och i väntan på Deportees tog jag en paus.


En fin kväll.

Skriv en kommentar