Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Ockuperad mot ockupant

2010-01-07 20:57:28 i Studentlivet

Patrik har på grund av ihärdigt plugg ockuperat vår stationära dator (har inget internet på min bärbara) och därför har det varit lite dött här på bloggen. Idag trotsade vi kylan och begav oss mot UB där Patrik lånade en bok och jag gick in till examinatorn och lämnade in examensarbetet. Skön känsla.



Det blev en rejäl bunt. Nu får jag hoppas att min opponent och min examinator är hyggliga i bedömningen så arbetet blir godkänt!

Kommentarer

Mamma
Grattis till ditt gedigna arbete, kul bild, vi hade -36 grader hemma i Dalasjö imorse. Hoppas äppelträdet klarar sig.

Kram mamma !
KKVL
Snyggt! Ha en fin helg och hälsa så mycket åt n Patrik :) /Storebror
A E L
-15 I morse,vindrutetorkarna fungerade inte ens........och förskyld e jag fortfarande. Jävla elände.

Skriv en kommentar