Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Och så kom febern.

2010-01-01 23:04:07 i Allmänt

Dagen har förlöpt. Tid har gått. Jag har snorat. Diskussionen går framåt. Kommer fortsätta att feberyra mig igenom den imorgon. På söndagkväll skickar jag in examensarbetet till handledaren så hon kan bedöma ifall jag kan gå upp med det på torsdag. Patrik och fem killar till spelar NHL i vardagsrummet. Jag har 38,4 i feber vilket är som dryga 39 för en annan då jag är rätt lågtempad. Ska lägga mig i sängen och lyssna på ljudbok. Läste igenom lite blogginlägg tidigare idag. Känns lite skrämmande att man skrivit ur sig så mycket här i denna lilla mediala samtidens textförmedlare. Ett slags internets dagbok i personlig form.

Kommentarer

Ann-Marie
Krya på dig. Du får inte vara sjuk på söndag Vi skall träffas hos Göran och Elisabet på söndag kl. 15.00.



Kram Ann-Marie

Skriv en kommentar