Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Några ord om valpdilemmat.

2010-01-23 15:45:11 i Allmänt

Tack, fina ni, för att ni skrivit så fina kommentarer angående valpen som inte kommer att bli vår och tack för tipsen jag fått. Det värmer mig att ni engagerar er så mycket. Tack.


Jag är i alla fall tacksam över att vi fick ta hand om och lära känna den här fina vovven. Jag kommer aldrig någonsin att träffa en hund som Bia igen. Hon var speciell.

Skriv en kommentar