Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Leos lekland.

2010-01-18 10:36:10 i Allmänt

Igår åkte jag, Sabina och barnen till Leos lekland i Brännland.


Festisar!






Bollhavet var kul, jag blev som barn på nytt! Lägg märkre till mitt svettiga hår, att vara på Leos är som ett träningspass.



Efter all lek blir man rätt trött..


Men det hindrar oss inte från en sista tur i rutschkanan!


Igårkväll hälsade vi på Patriks mormor och morfar i Brännland. De har sålt sin villa och köpt en lägenhet inne i stan och hade därför en liten loppis med prylar igår. Det var som lilla julafton för mig!

Nu sitter jag här och är lite nervös. Börjar ju en ny kurs idag och ska träffa min nya klass som jag ska läsa med i ett och ett halvt år.

Kommentarer

Åh, jag har aldrig varit på Leos lekland. Måste försöka ragga upp en barnfamilj som vill adoptera mig för en dag så jag har någon anledning att simma runt i bollhavet jag med - vilken nostalgi! Lycka till med nya klassen, är det musik på gång nu? Kram



Ps! Fick du mitt sms angående fredagsfikan direkt efter skolan? Jag är ju så himla nyfiken på att spana in din & patriks välinredda lägenhet - och träffa patrik såklart! - samt se RENT. Vad tror du?

Skriv en kommentar