Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Jag är trött i rösten.

2010-01-28 15:03:49 i Allmänt

Då är det ju bra att man har den bloggen. Att tala utan att låta. Ord genom text. Det är en bra grej, det. Fast nu är det ju att jag inte har så många ord idag. Jag har använt alla. Pratat i 110 och sjungit ännu mer. Så därför får ni mest tystnad. Och det kan ju vara skönt ibland.



Kommentarer

Det är nog första bilden någonsin jag sett på dig utan ditt karaktäristiska leende. Och du är lika schnögg som vanligt darla! ;]
A E L
Pratar inte du i 180 vaje dag?
KKVL
Ser jag en liten gnutta i form av tendens till hettning i blicken.... ?? haha!
LGWL
Kan bli skönt med lite tystnad från din sida för en gångs skull! =)

Skriv en kommentar