Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

And all we hear is music vol.1 Komplettering!

2010-01-13 18:30:57 i Musik!

Jag glömde ju Anna och Jens! Dåligt gjort av mig, tycker jag!

På listan över mina absoluta favoritalbum av svenska artister finner vi även:

Somebody outside av Anna Ternheim
Oh, you're so silent, Jens av Jens Lekman

För att hedra dessa två (och för att förlåta att de fick komma såhär på efterslänt) lägger jag upp klippet där jag och min kör körar till Annas låt "Summer rain" på Idunteatern, 2009.


Skriv en kommentar