Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Om att vrida på volymen och välja själv.

2010-02-02 16:23:58 i Musik!

Efter en lång dag kan det vara skönt att komma hem och vara ensam en stund. Jag älskar sambolivet tillsammans med Patrik, det är inte det. Men att komma hem till en mörk och tyst lägenhet, tända upp mysbelysning och välja låt själv och vrida upp volymen lite för högt - det är frid på hög nivå. Den här låten passar t.ex. rätt bra!

PS: lägg märke till de extremt söta valparna i videon! Åh.


Skriv en kommentar