Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Jag har väntat länge nog på att vintern ska bli vår.

2010-02-10 13:06:53 i Allmänt

Vädret. VÄDRET. TACKARRRR. Äntligen. Efter att jag ätit lunch och skrivit rent mitt pianoarr ska jag ut på en promenad i solen. Under förmiddagen har vi haft kör och körledning. Extremt kul! Nu går jag omkring och lägger stämmor på allt, haha. Förutom promenix ska jag läsa in mig på seminarierna vi har på måndag och torsdag. Synd att det är lite för kallt ute för att sitta ute och läsa. Ikväll ska jag testa det nya passet Total training och sen kommer Alex hit. Blir en mycket bra onsdag detta!

Här får ni en bra låt:


Skriv en kommentar