Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Alla vi som egentligen hatar facebook.

2010-02-08 15:43:13 i Allmänt

Min klass har varit på mig att jag ska aktivera mitt himla facebook-konto för att kunna ta del av vår eminenta grupp "Vi som läser musik vid Umeå Universitet". Jag hatar egentligen facebook, alla uppdateringar och dylikt stressar mig. Jag beger mig med spända axlar till denna cyberspacens yttersta mötesplats, allt för er klassen.

Namn:
Musik1 VT 2010
Kategori:
Studentgrupper - Klasser och institutioner
Beskrivning:
samlingsplatsen för oss som läser musikettan på Umeå Universitet. Länge leve Tommy!
Sekretesstyp:
Stängt: Begränsad offentlig tillgång. Medlemmar kan se allt innehåll.
Appropå facebook. Hittade en gammal bild på mig i Lisas album. Från sommaren 2008. Värst vad glammig jag var. Nu sitter jag i morgonrock (har inte klätt på mig sedan jag duschat efter träningen) och nöter teori, inte mycket glam här inte.


Skriv en kommentar