Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Musikalakademien.

2010-12-12 16:35:52 i Musik!


I fredagskväll anlände jag och Idamari till Strömbäck!



Där vi kikade på Musikalkademiens julshow!



Det var fotoförbud där, men jag tjuvtog en bild.



Vår gymnasievän Andreas studerar vid Musikalakademien och som jag nämnt tidigare har jag bokat in honom som sångare vid alla mina framtida högtider. Sådeså!

Kommentarer

idamari
Jag ser ut att vara flint då inget hår sticker ut framför mössan. Damn you vinter.

Skriv en kommentar