Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

JULLOV!

2010-12-20 00:31:24 i Allmänt


Fröken Fräken, Norrbyskär, sep 2010.

Jag klarade det! Jag klarade av att överleva en extra mörk höst. Jag hoppas på en extra ljus vår. Som kompensation, tänkte jag. Imorgonbitti traskar jag iväg till min praktikplats Dragonskolan för den allra sista praktikdagen. Klockan 16.00 säger jag Hejdå Umeå och Hej Dalasjö! LYCKAN! JULLOV: jag älskar dig redan.

Skriv en kommentar