Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Glöggkväll/planerarupptakt/hejdåförjullov

2010-12-19 22:50:42 i Studentlivet


Ikväll hade vi klasskväll där vi drack glögg, planerade för vårens konsert och sa hejdå till varandra för tre veckors (HURRA!) jullov!



Från början var allt väldigt uppstyrt och vi delade in oss i arbetslag och fokuserade på alla tänkbara punkter rörande konserten.


Sedan spårade kvällen ur en aning. Men så kan det vara när man snart får gå på jullov (älskar att säga det då detta ju blir mitt sista jullov som student!) och är lite sockerhöga på julfika och glögg.


Det var himla kul att se Peter igen, men han tyckte inte att det var så roligt att återse min kamera!


Kommentarer

Purret
Snygg virvel i frillan där!

Skriv en kommentar