Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Att skriva repscheman är verkligen en mardröm.

2010-12-02 18:15:04 i Studentlivet


Man måste nästan vara expert på logistik för att få ihop detta.

Mina elever ska ha konsert torsdag och fredag nästa vecka och jag tror att jag är mer nervös än dem. Såklart.

Kommentarer

Linnea W
Du kanske skulle behöva en logistikansvarig :)
Haha! Ja, jag tänkte på dig när jag slet mitt hår för att få ihop tiderna och grupperna :)

Skriv en kommentar