Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

INOMHUSVINPICKNICK.

2010-08-22 00:05:31 i Allmänt


Idag var en fin dag. Mötte upp dessa herrar som jag inte sett på hela sommaren! (Förutom Tobbe då). Vi handlade mat.


Middag!


Ute var det grått och hemskt och läskigt och deppigt och allt sånt som gör en lite ledsen.


Men då är det så himla bra att man har vänner som gör regnet outhärdligt.


Vi sjöng och spelade. Jag är så taggad på ensemble i höst. Känner att det kan bli så himla bra.




Munspel.


Vi kikade på det bästa klippet nånsin. Kanske.


Jag och Viktor ska skriva teater har vi bestämt, men vad den ska handla om vet jag inte.


Döden och Viktor.

Tack fina ni för en bra eftermiddag. Jag har saknat er. Det blir en bra höst, eller hur?









Skriv en kommentar