Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Började gråta av att bara se trailern.

2010-08-04 22:32:03 i Allmänt



Vågar jag se denna film utan att grina ihjäl mig? Någon som sett den?

Kommentarer

En i din kontaktlista
Om du kan relatera till droger, om du kan sätta dig in den mörka värld som omsluter vardagen hos en missbrukare på jakt efter fix, ett sätt att fly vardagen, minnen eller sitt förlutna så kommer du att grina. Om du är empatisk med högt EQ kommer du att grina. Om du är mänsklig och medmänsklig kommer du att grina. Jag tror detta är en film för dig...Nu undrar du säkert vem jag är. Men det säger jag inte, för du är nyfiken :)

Skriv en kommentar