Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Att festa av sig gemenskapen.

2010-08-08 18:11:19 i Allmänt

Kristoffer är här på söndagsmiddag. Han har varit på en gymnasiekompis bröllop och dessutom haft några intensiva dagar av konserter, festival och kompishäng innan det. Efter middagen stod han i vårt kök och uttryckte sin tacksamhet över middagen.

- När man har umgåtts intensivt med folk måste man se till att det inte blir ett abrupt slut utan man måste försöka festa av sig gemenskapen!

Ja. Men så är det ju!


Kommentarer

Johannes
Killen verkar ha problem med drickat..

Får hoppas han tar sitt förnuft till fånga!

Sån där attityd har jag sett tidigare, och den har bara lett till misär.

Skriv en kommentar