Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Thimmie.

2010-04-20 00:02:50 i Allmänt


Ni ska veta hur mycket jag älskar Thimmie. Hon är 11 år nu och jag är glad att hon fått leva friskt och glatt så länge. Hoppas hon lever länge till. Idag tänker jag extra mycket på henne, för när hundar blir sjuka och går bort är det för sent att uppskatta dem. Även fast jag inte ens känner eller har träffat hunden jag tänker på så blir jag ändå ledsen för det är en hemsk känsla att förlora ett djur.

Kommentarer

Mamma
Hej ! Thimmie och jag var till stallet igårkväll. Mycket nya hästar och rent och fint i cafeterian.

Kul !

Kram Mamma !
KKVL
Fina Thimmie! Väldigt fin bild också :)

Ha en bra dag, syrran!



Skriv en kommentar