Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Perukfest.

2010-04-18 14:24:15 i Allmänt


Jag med värdinnan.


Anki.


Mattias "ölglas".


Vi lekte lekar och tävlade och några av aktiviteterna hölls utomhus. Jag härdade.


Haha!


Josefin och Hanna.


Vi hade armhävningstävling.


Jag vann! Hurra!



Hanna aktar sig för att slicka sig om läpparna.


Skrattar fortfarande åt deras utstyrsel!



Josefin trixar.




Sedan bytte vi peruker. Josefin och Mattias. (Mattias ser ut som den där sjuka mannen i "Populärmusik från Vittula"!)

Tack för en mycket bra uppstyrd fest!

Kommentarer

Haha, gud vad kul med teman! Det är det allra roligaste
Josefin
Haha bästa bilderna! Hade riktigt kul alltså :) Hoppas du också hade trevligt :)

Skriv en kommentar