Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Önskelista

2010-04-19 19:34:31 i Allmänt

Enligt krav från min kära vän Jessica ska en önskelista vara publicerad senast 22.00 så det är bara att sätta igång.

Inför min födelsedag önskar jag mig följande:

- Kramar
- Cheesecake-te
- Träningskompis vid vårens första intervallpass i Bräntis då den tinat upp
- Munspel (har ett C- och ett G-munspel)
- Muminmugg (Helst Mårran eller Hemulen)
- Blommiga klänningar
- Sällskap vid intag av vårens första rosévin (Här förväntar jag mig alltså en fullt planerad kväll!)
- Jävulskt bra textkritik vid lördagens textseminarium
- Mycket fina vänner på födelsedagsfesten på fredag!
- En gräsmattespelkväll när tjälen gått ur marken
- Presentkort på Bodyshop
- Valfri pryl på "Hjärtero"

Kommentarer

Jessica
Bra jobbat!!
Intervall pass på Bräntis...he he du vet att jag är på, då jävlar ska vi kötta. Kroppen ska skrika om nåd, benen skall inte bära & syrgasen är ett måste. Då vet du vad som väntar...
I can make some of it true!
Jag blev bara tvungen att säga att jag har en mårran mugg! Men det är knappt att jag vågar ha kvar någonting med den där häxan på sig!

Skriv en kommentar