Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Oh, du majblommepojke, så såg jag dig åter!

2010-04-21 20:20:24 i Allmänt

I måndags då vi handlade såg jag återigen majblommepojken jag språkade med förra veckan. Viskade smått diskret till Patrik att pojken med majblommorna nog är bland de sötaste barn jag någonsin sett! Ville nästan adoptera honom. Hans ögon var lika blå som den knalliga jackan och hans stövlar var lite grusiga. Majblommepojken - jag hoppas du säljer mycket blommor så barnen får det bättre.

Kommentarer

A E L
När den Majblommepojken blir stor så blir han väl Chalmerist o ska tvinga påm dig Cortegeprogramm.

Skriv en kommentar