Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Hemkomst.

2010-04-26 19:21:02 i Allmänt


Igårkväll när jag till slut anlände hem till den bästa byn i världen var det såhär fint.



Pappa var lite sen att hämta mig så jag fotograferade min packning.


Och var som synes rätt glad!


Mamma hade gjort sin specialtårta: påsktårta/Carolinas födelsedagstårta. Godast.



Fick 6 (!) sorters te! Nu får ni komma hem till mig på te-kväll!


Fick även en vit miniorkidé!

Kommentarer

Te? Men lätt, fast först ett grispass av valfri kroppsdel, nytta först, nöje sen!

Skriv en kommentar