Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

En liten del av min själ i ett album del 4

2010-04-14 22:35:42 i Allmänt


Jag och Emma som dansande älvor. Musikal vår 2006.



ÄLSKAR denna bild på mormor. Toscana, 2005.


Parkbänkar och sommarfötter i Italien.


Jag och Ludvig svullar pizza i Italien.


Denna bild tog jag under en vårfest när jag gick gymnasiet. Tycker den är fin och lite tragisk på ett bra sätt.



Egypten, 2007.


Jag, Emma och Carolin. Vårig fest 2005 eller 2006.


Sjunger "On my own" ur musikalen "Les misérables" under avslutningskonserten i trean på gymnasiet. Sjungminen alltså.


Jag och Ludvig, påsk 2006.


Brännboll, vår 2006. Ser ut som att jag hade lämpliga skor för ändamålet.




Skriv en kommentar