Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Emile Hirsch

2010-04-19 17:09:40 i Allmänt

En av mina favoritfilmer (man skulle till och med kunna dra sig till att faktiskt påstå att det är min absoluta favoritfilm) "Into the wild" innefattar en mycket viktig ingrediens för det bevisligen lyckade konceptet: Emile Hirsch.






Jag säger bara: MMMmmmmm. Ge mig honom.

Tänkte bara att ni behövde nått fint så här denna muliga måndageftermiddag.




Kommentarer

Åh, har inte sett den än! Måste göra det. Nästa gång vi ses kanske? Jag tar med cheesecake-te och så fixar du Into the wild - deal?

Skriv en kommentar