Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Döden är nära.

2010-04-17 12:47:51 i Träning

Jag och Idde har bokat in oss på två timmars spinning mellan 14.00 och 16.00. Jag har kolhydratsladdat i form av tre (!) portioner gröt. Gröt är okej, men inte tre portioner. Jag kommer att se ut som ett havregryn snart. Undrar hur det kommer att gå?

Vi ser väl om jag uppdaterar när jag kommer hem. Har ju redan givit strikta instruktioner om hur jag vill att min begravning ska se ut, vilken musik som ska spelas och så vidare - så jag känner ändå lugnet. Dör jag så dör jag under en fin stund. Cykla för livet liksom.

Skriv en kommentar