Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Dalahäst

2010-04-11 16:23:57 i Allmänt



Mamma är född i Dalarna och den största lokalpatriot jag känner så därför gav jag henne en handgjord Dalahäst i födelsedagspresent. Den bodde på tv-bänken en månad innan den flyttade hem till mamma och pappa. Jag saknar den lite.

Hästen har en kvinna som heter Miriam gjort. Man kan beställa den och andra grejer här!

Kommentarer

mamma
Dalahästen är så fin och pryder sin plats på bordet i uterummet, TACK !

Kram Mamma !

Skriv en kommentar