Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Shiny happy.

2009-09-11 23:04:33 i Allmänt

Ikväll har Idamari varit här och vi har lyssnat på Sophie Zelmani, pratat, sett på roliga och gamla mobilfilmer jag hade på datorn och sen halvdog vi av skratt av bilder. Iddemarrethörre är bäst.


Idde spelar bas då hennes klass spelade på vår klass student 2006.

Kommentarer

A E L
Trevligt att du tar efter användbara uttryck.

Skriv en kommentar