Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Fredagslunch med Emily och Nikki.

2009-09-25 12:18:25 i Allmänt


Nikkiluring!

Tack för sällskapet! Tur att vi hinner ses fler gånger under de här veckorna - det känns inte som att vi hann avhandla allt på dagordningen idag.

Kommentarer

Jag ÄLSKAR vilhelmina. Man känner igen alla. Även om den här solstrålen drar till sig det mesta av uppmärksamheten kan jag faktiskt peka ut alla i bakgrunden också! Bosse the man, per-arne och bo-gösta. Haha! Jag kommer hem nästa helg förresten, på mikaeli. Då får vi ses och heja lite. kram
Emily
Vi hann ju inte ens med en tredjedel. Ny date nästa vecka!

Skriv en kommentar