Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Beautiful Sunday

2009-09-13 19:19:16 i Allmänt


Ikväll har jag käkat middag ute med Emma.


Vi åt vindruvor och var glada!

Jag är så himla glad att Emma har flyttat hit. Ni ska veta vad mycket barndomsminnen vi har tillsammans, vad sägs tillexempel om den gången då vi pallade frukt, bär och grönsaker och gömde dem under snöskärmarna på lägdan och glömde bort det så allt möglade? Fina minnen det!

Skriv en kommentar