Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Baddag!

2009-09-19 17:31:27 i Allmänt


Idag åkte jag, Molly, Olivia och Sabina till badhuset!


Tre fina tjejer.


Olivia tyckte att det var fascinerande med allt vatten.




Molly hade verkligen taggat för badhuset hela veckan och när vi skulle åka hem gick det knappt att få upp henne ur badet!


Lunchpaus.

Kommentarer

Dom är verkligen bedårande söta dessa töser. Hälsa Sabina!
Jag kan inte annat än instämma med idamari, vilka små stjärnögda toksöta små tjejer. Kul att bada också, var ni på gammlia måntro? Jag får såna umeå-flashbacks, jag saknar det. Kram

Skriv en kommentar