Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Valpar.

2009-10-13 14:44:37 i Allmänt

Igårkväll efter klassfonferensen kom mamma och hämtade mig och vi åkte till min gamla klasskompis Davids föräldrar för att kika på deras schäfervalp! Jag blir helt till mig när jag träffar småvalpar. Finns det något bättre? Mjuk valpmage, klumpiga tassar, dunig päls och vassa småtänder! Valpen var helsvart och kom från hundtjänstenheten i Sollefteå och ska testas för Försvarsmakten (alltså samma som Bia).

Ni anar inte hur mycket jag längtar till våren. Till en vår med en valp, weho!


Skriv en kommentar