Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Uppdatering från ett ögonblick.

2009-10-15 13:51:26 i Studentlivet

Jag har världens lyx på min VFU-skola. Jag har ett helt eget rum med ett stort fönster, ett gigantiskt skrivbord där jag kan sprida ut mig, flera hyllor att ordna saker på och en väldigt skön kontorsstol. Men vet ni vad det bästa är? Det är att jag kan lyssna på musik från datorn utan att någon störs. Jag koncentrerar mig bäst när jag jobbar till musik. Just nu gör Dylan mig sällskap i min rättning och planering med bland annat denna:



Och denna:


Skriv en kommentar