Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Studier.

2009-10-20 12:24:28 i Studentlivet

Jag insåg just att jag har en hel del plugg framför mig.

CK3

VFU-kontraktet (analys och utvärdering)
Läsa en avhandling plus seminarium.
Grupptenta.
IKT-uppgift, Case.

Examensarbetet

Skapande svenska A

Muntlig dikt
Fulskrivningstexten

Hjälp. Väck mig om jag däckar av allt plugg.

Kommentarer

Du får spela in dikten och skicka till mig! Så kan jag skicka min om jag inte redan skickat dig den! =)

Skriv en kommentar