Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Smatterband.

2009-10-24 15:23:36 i Allmänt

Jag är tillbaka i Umeå nu. Vi lagar mat, spelar musik och kramas. Min farbror Anders ringde mig för en stund sen och fällde följande kommentar: - Du är som ett smatterband när du pratar! Han har rätt. Jag vill ha så mycket sagt på så kort tid som möjligt och hoppar friskt från Neil Youngs munspelande till kontorsstolar i samma mening.

Kommentarer

A E L
du skulle passa i gbg.här smattrar dom också.

Skriv en kommentar