Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Säg ingenting till mig.

2009-10-14 09:53:39 i Musik!

Idag, den 14 oktober, sker något fantastiskt. Melissa Horn släpper sitt andra album "Säg ingenting till mig" efter succén med "Långa nätter" våren 2008. Har du inte lyssnat på fröken Horn har du missat en bit av det fullkomliga.

 

 


Kommentarer

Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut
a e l
hur gör du med dylans julskiva då?
Anders: Den kan ju du köpa och så kan jag låna den och "råka ha kvar den i några år" som Lisa Ekdahls "Olyckssyster" !
Linnea W
Underbart med melissa horn, lite lycka i allt det grå.
a e l
jo kanske det,men stones kommer med ngn samlingsskiva jag är mer sugen på!

Skriv en kommentar