Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

No regrets on the river. No. No.

2009-10-16 13:41:01 i Allmänt

Klockan 15.00 styr jag, mamma, pappa, Luddan och Timman färden mot Näsåker till mormor, Roger, Åsa, Oliver, Tikka och Frida. Hurra!

Näsåker ligger drygt 4 mil nordväst om Sollefteå i Ångermanland. (Det brukar alltid vara någon som undrar var tusan Näsåker ligger).


Så här såg Ångermanälven ut i november 2008. Naturromantiken personifierad.


Kommentarer

Ja det kan du ge dig på för jag var ju i Östersund och missade ju i onsdags. Så jag måste uppdatera mig på söndag om det är då reprisen går. Annars får du avslöja ALLT!
Imorgon passar säkert bra. 11?

Skriv en kommentar