Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Låt mig alltid ha en plats i din famn.

2009-10-14 15:09:57 i Allmänt



Egypten, 2007.

Jag saknar Patrik extremt mycket. Tur att det bara är 8-9 dagar till vi ses. Är arg på mig själv för att jag råkade ta med mig P:s laddare hem. Nu har han alltså ingen mobilladdare hemma i lägenheten vilket försvårar vår kommunikation. Men här kommer i alla fall en hälsning till dig Patrik: jag älskar dig.

Kommentarer

Patrik
Och jag älskar dig! Imorrn ska jag köpa en mobil så då går det att få tag på mig igen :) det ska bli skönt, då kanske ni hör vad jag säger också :)

Skriv en kommentar