Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Vänskap.

2009-11-25 20:14:06 i Allmänt


Ikväll åt jag, Ida och Jessica middag ute, det var mysigt! Här är jag och Ida.


Och Jessica!

Jag är glad som har så fina vänner. Vänskap är värt allt i världen!


Kommentarer

Ida
Det var snabbt bloggat :) Tack för i kväll! Det var så härligt, roligt och intressant. Och gott också :) Vi ses nästa vecka! Kram!
Va trevligt ni måste ha haft! Du får hälsa Patrik att de muffinsen va så lite så, tur att de smakade och att ingen av er dött på cupen! Puss

Skriv en kommentar