Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Repeat the Sounding Joy.

2009-11-23 20:20:07 i Musik!

Vad var det jag sa? Efter några arior, folkvisor, traditonella jullåtar och några moderna arr inom sopranens väg genom körsången känns det så himlarns mycket bättre. Solosången gick bra och Ola loopade refrängen ex antal gånger så jag fick freebasea ihop leadet tillsammans med körens bakgrundssång. Jag sjunger dock olika varje gång, så har det alltid varit. Jag lägger mig efter noterna, men jag gör några utflykter då och då - alltså på ett lite experimenterande sätt, inte surt eller så, haha! Jaja. Nog tjatat om det där. Ni kommer väl och kikar förresten? Stadskyrkan, fredag 4 dec. En konsert 18.30 och en 21.00. Det kostar inget förutom valfri kollekt som går till Amnesty.


Kommentarer

Kan någon spela in? Jag ska till Sthlm den helgen och har tentan till 19:00 men din solosång vill jag verkligen höra.
Önskar jag hade möjlighet att komma!

Skriv en kommentar