Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

My version.

2009-11-13 14:43:00 i Allmänt

Lyssnar på Daniel Lemmas nya album "Rebound" och det är väl helt okej, dock tycker jag att "Meeting at the building" är hans bästa platta. Han spelar ju här i Umeå i helgen. Hade gärna viljat se honom.

Är nytränad, nydsuchad och nymellanmålad. Har varit på en timmes spinning med Idamari, gick bra, trots att instruktören mest eggade hårdrock genom passet! Japp ligger här på mina fötter trots att han knappt får plats mellan stolen och skrivbordet! Han är fin, han. För att han inte ska behöva vara ensam för länge idag får han vara här en stund så vi ska väl mysa in helgen nu.

Dagens låt får bli en av DLs låtar. Mycket bra.


Kommentarer

A E L
Funderar på o köpa louise hoffstens nya..
Gör det! Hon är fantastisk! Håller än!

Skriv en kommentar