Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Lördagsutgång.

2009-11-29 13:14:11 i Allmänt

När jag pratade med Emma igår på dagen berättade hon att hon, Emelie och Julia hade varit på stan då sa jag:

- Oj, var det inte mycket folk? Det är ju fredag och löningshelg och allt.

Men igår var det ju lördag. Jag blir så dagavill eftersom jag var på skolan igår!

Hursomhelst, dagavill eller inte, så blev det utgång igår på Rex.


En mycket fager bild på mig och Emma. Eller vad tycker ni?


Tjejerna värmer upp inför dansgolvet!

Kommentarer

Hahaha, jag älskar bilden!

Skriv en kommentar