Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Lift me.

2009-11-10 14:01:37 i Musik!

När det snöar ute, när man är kall om fötterna, när man väntat på något alldeles för länge och när man behöver vila lite. Då passar det fint med den här låten. Egentligen är versionen med Nina Kinert bättre, men då det klippet var så kasst på Youtube får ni detta istället. Men, mitt allra bästa tips är att söka på låten på Spotify, för Ninas och Anes röster tillsammans är en dröm.


Skriv en kommentar