Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Halloweenmaskerad!

2009-11-01 13:23:13 i Allmänt


Jessica fotade mig hemma hos henne där vi samlades först. Jag var seglarflicka!


B1 och seglarflickan.


Skepp ohoj!


Micke och Mokken var Ronny och Ragge, haha!


Jag träffade jultomten och passade på att önska mig några saker!


Rödluvan dök upp!


Basse var sheriff! Det är förresten Basse som är pappa till Molly och Olivia.


Linus var i högform som vanligt!


Lars var läkare och hade en spruta med vad jag trodde var vaccin mot den nya influensan..


..men det var rom i sprutan!


Jessica och Josefine var bananer i pyjamas.


Jag vet inte vem grisen var, men jag blev livrädd varje gång han dök upp. Så jäkla äcklig mask!


Mokken och Joel!


Festen var himla bra styrd. Här är baren. Lägg märke till att grannen i Beckfilmerna håller ordningen!




Mathis och Josefine. Patrik var ju sjuk, men egentligen skulle han och Mathis vara systrarna Matsson.


Den inhyrda vakten höll ordning.

Jag längtar redan till nästa fest! Vi skulle egentligen på en fest som samma killar styrt upp i juni, men då var vi i Göteborg. Det som är bra med sådana här fester med gästlista är att man känner många som är där och att det blir en mer gemytlig stämning än vad de oftast är på krogen.




Kommentarer

Ann-Marie
Vad söt du var som seglarflicka, Mathis var ju ockse söt, synd att hans syster Patrik var sjuk.

Kramar AM

Skriv en kommentar