Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

En lite häftig grej såhär på en tisdag.

2009-11-25 12:12:35 i Musik!

Ni vet Anna Hamilton? Musikern jag skrev om en onsdagmorgon i oktober? Hon som räddade min dag med sin musik? Hon har läst mitt inlägg och skrivit följande kommentar:

Oj. jag halkade in här och vill säga tack. Tack! Vad fint att jag kunde få göra din morgon bättre och blir så himla glad över att du skrev om min musik. Tack! /Anna

Det var lite roligt tycker jag! Nu fick jag en hel massa extraenergi till den här dagen!

Lyssna: www.myspace.com/studiohamilton

Skriv en kommentar