Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Det känns som 100 år sedan, eller om det var igår.

2009-11-20 11:23:35 i Musik!

Jag köpte Thåströms skiva "Skebokvarnsv. 209" hösten 2005. En både bra och dålig höst. Fast mest konstig. Den här låten är dagens låt.


Ett rätt kasst filmklipp, men lyssna på Spotify istället. Och lyssna ordentligt.

Kommentarer

A E L
Mkt bra album.
Ja! Det är nog topt 10 på min favoritlista på album!
A E L
Ja,i alla fall på en lista med svensk musik.
Brorsan
Kärlek! Han var mkt bra på årets yra iaf :)

Skriv en kommentar