Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Ben till salu!

2009-11-19 10:58:56 i Träning

Övertränade ben, lagomt långa och starka, säljes på blocket till högstbjudande!

Benträningen har, förutom den träning de får av cykling och löpning, legat lite på hyllan de senaste veckorna. I förrgår tränade jag och Sabina benen och idag vill jag sälja dem ifrån min kropp. Jag sa till Sabina igår att jag inte hade så värst mycket träningsvärk, men IDAG. IDAG har all världens träningsvärk anfallit mina stackars ben med all kraft!

Kommentarer

Ida
Det är alltid värst dag två :) Undra om jag någonsin kommer att orka träna igen så att jag får träningsvärk ;)

Skriv en kommentar